2026.02.19
Linden, 19 februari 2026: Bericht namens het bestuur van De Burcht:
Graag brengen we het volgende onder jullie aandacht:
Ook dit jaar willen we alle Lindenaren van harte uitnodigen om samen onze Burcht weer op te knappen tijdens NL Doet.
Zaterdag 14 maart 2026, van 9.00 uur tot uiterlijk 14.00 uur
Naast werkzaamheden in het gebouw pakken we ook de tuin weer mee.
Om goed te kunnen plannen, willen we graag weten met hoeveel mensen we kunnen rekenen. Daarnaast is het handig om te weten voor hoeveel deelnemers we soep en broodjes moeten inkopen.
Daarom vragen we jullie om je aan te melden door een mailtje te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Op 3 maart stellen Joost en Francis de kluslijst samen, dus graag aanmelden vóór die datum. Waarschijnlijk kunnen we niet alle klussen op deze dag afronden. Kun je op 14 maart niet, maar wil je op een ander moment wel helpen met een klusje? Laat het dan ook even weten via de mail.
Alvast bedankt en hopelijk tot dan!
Hartelijke groet,
het bestuur van De Burcht
